Wyjaśnienie i zmiany treści zapytania ofertowego nr sprawy MR – AG – ZO – 312 – 6/23
Data publikacji: 2023-03-23 13:18:27
MR – AG – ZO – 312 – 6/23 Stalowa Wola, dnia 23.03.2023
Wykonawcy
uczestniczący w postępowaniu
Wyjaśnienie i zmiany treści zapytania ofertowego dot. zam. pn.:
Przygotowanie do druku i wydanie materiałów pokonferencyjnych, recenzowanych pt. „Dolne Nadsanie. Problematyka tożsamości i dziedzictwa kulturowego mikroregion dolnosańskiego. Materiały pokonferencyjne dla Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli”
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm).
I. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA:
Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:
Pytanie nr 1:
Proszę o odpowiedzi na pytania:
[…] jak obszerne będą abstrakty. Objętość publikacji została podana w stronach, a powinna być w arkuszach autorskich (40 tys. znaków ze spacjami). Poza tym, w parametrach napisaliście, że ma być papier o gramaturze 120 - 150. To będzie źle wyglądało. Maksymalna gramatura, to 100. […]. Jeśli autorami są pracownicy nauki z uczelni, to z pewnością będą zainteresowaniu punktacją, co sprawia, że publikację trzeba oznaczyć numerami DOI (z naszej puli) oraz po wydaniu zawiesić w Open Access (tzw. wolny dostęp) […].
Odpowiedź nr 1:
Szacowana ilość znaków ze spacjami - 413 257 (ilość obejmuje abstrakty po polsku(!) i artykuły oraz wstęp, bez spisu treści (który będzie w publikacji w języku angielskim i polskim) ).
Uwaga! Abstrakty zostaną opublikowane w publikacji tylko w języku angielskim) + 2 strony na spis treści + 6 stron na fotografie - jedno zdjęcie zajmuje pół strony).
Publikacji nie oznaczamy numerami DOI.
Zamawiający modyfikuje wymaganie dotyczące gramatury środka publikacji.
Pytanie nr 2:
Czy skład i druk środka ma być w kolorze czy cz-b, a 12 ilustracji w kolorze lub cza-b? Jeżeli tylko ilustracje mają być kolorowe, to czy są rozrzucone w całej objętości, czy mogą być zgrupowane na liku kartkach obok siebie?
Odpowiedź nr 2:
Skład i druk środka ma być cz-b, a 12 ilustracji w kolorze. Zdjęcie będą rozrzucone w całej objętości
Pytanie nr 3:
Ile abstraktów będzie do tłumaczenia?
Odpowiedź nr 3:
12 abstraktów
Pytanie nr 4:
Czy wskażą państwo recenzentów?
Odpowiedź nr 4:
Nie, Zamawiający nie wskaże recenzentów.
Pytanie nr 5:
Termin wykonania to 80 dni roboczych czy kalendarzowych?
Odpowiedź nr 5:
Termin wykonania wynosi 80 dni kalendarzowych.
Pytanie nr 6:
W tytule publikacji: Problematyka tożsamości i dziedzictwa kulturowego mikroregion dolnosańskiego
(czy “mikroregionu”?).
Odpowiedź nr 6:
Prawidłowy tytuł to: Problematyka tożsamości i dziedzictwa kulturowego mikroregionu dolnosańskiego.
Pytanie nr 7:
"zlecenie wykonania dwóch recenzji “ - po wygraniu przetargu wydawca powinien otrzymać pliki poprawione po recenzjach. Jeśli wydawca otrzyma pliki przed recenzją i ma je dopiero wysłać do recenzentów, to czas edycji znacznie się wydłuży, gdyż będzie zależny od możliwości czasowych recenzentów. Czy Zamawiający zaproponuje recenzentów? Czy Zamawiający określi wysokość honorariów dla recenzentów i tłumaczy? Jaką kwotę honorariów należy wstawić do kosztorysu i zaproponować recenzentom i tłumaczowi?
Odpowiedź nr 7:
Zamawiający nie wskazuje recenzentów – koszt ich pracy należy ująć w wycenie.
Pytanie nr 8:
"tłumaczenie abstraktów na język angielski” - zlecenie tłumaczeń po otrzymaniu plików wydłuży czas edycji.
Odpowiedź nr 8:
Zamawiający nie przewiduje wydłużenia terminu wykonani zamówienia w związku ze zleceniem tłumaczeń przez Wykonawcę realizującego zamówienie.
Pytanie nr 9:
"ujednolicenie formatu/stylu przypisów wszystkich tekstów zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego" - kiedy wykonawca otrzyma to wskazanie?
Odpowiedź nr 8:
Wykonawca otrzyma wskazanie podczas weryfikacji projektu przez Zamawiającego. Należy przyjąć do 5 dni kalendarzowych na niezbędna korektę/ weryfikację i akceptację projektu.
II. MODYFIKACJA TREŚCI ZAPYTANIA:
Zamawiający modyfikuje opis przedmiotu zamówienia w następujący sposób (zmiany zaznaczono kolorem):
BYŁO:
1/Przygotowanie do druku – prace redakcyjne:
Ø przygotowanie monografii na podstawie materiałów przekazanych w formie elektronicznej przez Zamawiającego
Ø redakcja techniczna
Ø zlecenie wykonania dwóch recenzji:
Ø Recenzentem publikacji naukowej może być pracownik naukowy z tytułem doktora, doktora habilitowanego lub profesora
Ø recenzowanie tekstów powinno odbywać się według modelu, w którym autorzy i recenzenci nie znają swoich tożsamości
Ø naniesienie korekt
Ø skład i łamanie tekstu, w tym opracowanie i ujednolicenie spisów treści, indeksów itp., przy następujących założeniach: ilość stron (bez okładki): 169 stron (tekst źródłowy w formacie A4); ilość fotografii: 12 ilustracji kolorowych w tekście.
Ø ujednolicenie formatu/stylu przypisów wszystkich tekstów zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego
Ø tłumaczenie abstraktów na język angielski
Ø wykonanie projektu okładki publikacji zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego Księgą Identyfikacji Wizualnej oraz projektem zaproszenia i plakatu konferencji
Ø wydruk publikacji nastąpi po akceptacji projektu okładki, przesłanego w wersji elektronicznej po dokonaniu składu i korekty tekstu
Ø przed wydaniem publikacji Wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego akceptację projektu publikacji przygotowanej do druku
Ø druk publikacji
2/Parametry techniczne druku:
Ø format: 16 cm (szer.) x 23 cm (wys.)
Ø ilość stron (bez okładki): 169 stron (tekst źródłowy w formacie A4)
Ø ilość fotografii: 12 ilustracji kolorowych w tekście
Ø papier offsetowy, gramatura 120-150
Ø nadruk naniesiony trwale,
Ø okładka miękka: karton offset 300g, druk 4+0, folia błyszcząca
Ø oprawa klejona
Ø Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt
Ø termin wykonania: 80 dni od dnia przekazania plików
Ø nakład: 200 szt.
JEST:
/Przygotowanie do druku – prace redakcyjne:
Ø przygotowanie monografii na podstawie materiałów przekazanych w formie elektronicznej przez Zamawiającego
Ø redakcja techniczna
Ø zlecenie wykonania dwóch recenzji:
Ø Recenzentem publikacji naukowej może być pracownik naukowy z tytułem doktora, doktora habilitowanego lub profesora
Ø recenzowanie tekstów powinno odbywać się według modelu, w którym autorzy i recenzenci nie znają swoich tożsamości
Ø naniesienie korekt
Ø skład i łamanie tekstu, w tym opracowanie i ujednolicenie spisów treści, indeksów itp., przy następujących założeniach: ilość stron (bez okładki): Szacowana Ilość znaków ze spacjami - 413 257; ilość fotografii: 12 ilustracji kolorowych w tekście.
Ø ujednolicenie formatu/stylu przypisów wszystkich tekstów zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego (styl tradycyjny (oksfordzki)
Ø tłumaczenie abstraktów i wstępu na język angielski (1 wstęp, 12 abstraktów - z tytułami tekstu)
Ø wykonanie projektu okładki publikacji zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego Księgą Identyfikacji Wizualnej oraz projektem zaproszenia i plakatu konferencji
Ø wydruk publikacji nastąpi po akceptacji projektu okładki, przesłanego w wersji elektronicznej po dokonaniu składu i korekty tekstu
Ø przed wydaniem publikacji Wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego akceptację projektu publikacji przygotowanej do druku
Ø druk publikacji
2/Parametry techniczne druku:
Ø format: 16 cm (szer.) x 23 cm (wys.)
Ø ilość stron (bez okładki): Szacowana Ilość znaków ze spacjami - 413 257
Ø ilość fotografii: 12 ilustracji kolorowych w tekście
Ø papier offsetowy, gramatura 100
Ø nadruk naniesiony trwale,
Ø okładka miękka: karton offset 300g, druk 4+0, folia błyszcząca
Ø oprawa klejona
Ø Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt
Ø termin wykonania: 80 dni od dnia przekazania plików
Ø nakład: 200 szt.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.
Nowy termin składania ofert to: 30.03.2023 godz. 12:00.
Termin otwarcia ofert to: 30.03.2023 godz. 12:15.
Podmiot publikujący: | Muzeum Regionalne w Stalowej Woli | |
Wytworzył: | Marcin Młynarski | 2023-03-23 |
Opublikował w BIP: | Administrator BIP | 2023-03-23 13:18:27 |
Zatwierdził opublikowanie w BIP: | Aneta Garanty | 2023-03-23 13:15:00 |
Liczba wyświetleń: | 70 |
Wygenerowano: 2023-10-01 01:02:15