INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Nr sprawy: MR – AG – 3121 – 8/23

 

 

Stalowa Wola, 5.09.2023

 

Wykonawcy uczestniczący

w postępowaniu

Nr sprawy: MR – AG – 3121 – 8/23

 

 

 

 

INFORMACJA O KWOCIE

JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

 

 

Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości budynków i posesji

Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

oraz Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego

 

 

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

 

260 000,00 zł brutto

 

 

 

Na podstawie Planu finansowego na 2023 oraz założeniach na 2024 r.

Podmiot publikujący: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
Wytworzył: Marcin Młynarski 2023-09-14
Opublikował w BIP: Administrator BIP 2023-09-14 12:12:46
Zatwierdził opublikowanie w BIP: Aneta Garanty 2023-09-14 12:00:00
Liczba wyświetleń: 54
Data aktualizacji Nazwa operacji Zaktualizował Podgląd Porównaj
2023-09-14 12:12:46 Dodano dokument Administrator BIP Szukaj
        Porównaj