Menu Podmiotowe
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY. Dotyczy postepowania MR-AG-3121-3/23 pn.: Usługi pielęgnacji zieleni w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
Stalowa Wola, dnia 16.03.2023
B I U L E T Y N I N F O R M A C J I P U B L I C Z N E J
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający, Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, działając w trybie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, informuje o wyborze oferty w przetargu nieograniczonym nr postepowania MR – AG – 3121 – 3/23 pn.: Usługi pielęgnacji zieleni w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Rozdziale 14 SWZ.
Wybrana została oferta złożona przez:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BOGUSŁAW ROGUZ
ul. Sosnowa 39, 28-230 Połaniec
z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości: 100 224,00 PLN
słownie: sto tysięcy dwieście dwadzieścia cztery zł 0/100.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Lp. |
Nr oferty |
Cena |
Punktacja |
1 |
POLSKA FLORA SP. Z O.O. ul. Mikołaja Kopernika 8 lokal 6, 40-064 Katowice |
760 968,00 zł (brutto) |
13,17 pkt. |
2 |
ALLDOM KRZYSZTOF TRAWIŃSKI FIRMA USŁUGOWA ul. Sopocka 30, 37-400 Nisko |
145 508,40 (brutto) |
68,87 pkt. |
3 |
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BOGUSŁAW ROGUZ ul. Sosnowa 39, 28-230 Połaniec |
100 224,00 (brutto) |
100,00 pkt. |
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta Wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA BOGUSŁAW ROGUZ, ul. Sosnowa 39, 28-230 Połaniec spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała najwyższą liczbę punktów na podstawie kryterium oceny ofert. Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX ustawy Pzp.
Podmiot publikujący: | Muzeum Regionalne w Stalowej Woli | |
Wytworzył: | Marcin Młynarski | 2023-03-16 |
Zatwierdził opublikowanie w BIP: | Aneta Garanty | 2023-03-16 11:00:00 |
Opublikował w BIP: | Administrator BIP | 2023-03-16 11:58:07 |
Liczba wyświetleń: | 20 |